Vast wel toch?
Als iemand aan je vraagt: Is jouw website up-to-date?
Dan zeg je waarschijnlijk automatisch, ja hoor! Maar is dat ook echt zo?
Voor mijn bedrijf kijk ik veel op websites & social media kanalen van klanten en op de websites en social media kanalen van klanten van klanten.
Ik merk vaak op dat sites niet goed werken en dat er best vaak belangrijke informatie mist op sites. Ik heb een aantal bevindingen even op een rijtje gezet.
Dit kwam ik tegen:
- Sites die niet werken, ik zie een link op social media maar ik kan de site niet bekijken.
- Sites zonder ssl, dit is een verplichte beveiliging van de site.
- Sites die onveilig zijn en dus niet te bereiken zijn (bezoekers krijgen te zien dan de site spam is)
- Sites zonder adres/woonplaats, bezoekers weten dus niet waar jouw bedrijf zit, naast dat is het ook wettelijk verplicht je adres te noemen.
- Onduidelijk sites, ik kan niet goed/snel zien wat diegene precies doet of aanbiedt.
- Geen algemene voorwaarden en/of privacy verklaring op de site.
- Geen link op de zakelijke Facebook pagina.
- Ook zie ik op veel privé Facebook pagina’s geen link naar het bedrijf, dat is een gemiste kans!
- Dit is een kleine greep uit de foutjes en gemiste kansen voor jouw als onderneemster.
Ik ben Suzan Biemans en ik help jou met jouw online bedrijf en ik je dus ook helpen jouw site en/of social media accounts up-to-date te krijgen. Jouw site is immers jouw online visitekaartje! Wil je dat ik je help met jouw site en/of social media, stuur me dan gerust een mail. Ik kijk dan eerst naar je site en maak een plan met offerte op maat voor jouw bedrijf, daarna beslis jij of ik voor je aan de slag mag gaan.
Kan ik je helpen?
Online Ondersteuning
Kom je er zelf niet helemaal uit, heb je gewoon een keertje online ondersteuning nodig voor jouw mooie creatieve bedrijf? Ik help je graag!
Ik kijk met een frisse en vrolijke blik naar de voorkant van jouw bedrijf.
Hier kan ik je mee helpen:
- Ik pas je website aan naar jouw wensen en mijn inzicht.
- Ik help je bij de klantbeleving van jouw klanten, waar loopt jouw klant tegenaan, wat kun jij hieraan doen.
- Kortom, ik denk met je mee, daar waar jij vastloopt binnen jouw bedrijf.