Blog

Mijn blogs gaan over ondernemen, klantbeleving, over tools en andere handigheidjes. Maar ook over wat ik zo hoor en lees, over ervaringen van andere onderneemsters. Ook deel ik hier blogs over programma’s die ik gebruik, over collega ondernemers waar ik mee samen werk…

6 Praktische tips om klanten terug te laten komen

6 Praktische tips om klanten terug te laten komen

Klantbeleving 6  Praktische tips om klanten terug te laten komenKlantloyaliteit is zo belangrijk!Loyaliteit betekent niet dat klanten altijd terug moeten komen of moeten blijven, misschien heb jij ze wel zo goed geholpen dat dit niet meer nodig is. Of zit deze klant...

Lees meer
Klantbeleving via mond-tot-mondreclame

Klantbeleving via mond-tot-mondreclame

Klantbeleving via mond-tot-mondreclameKlantbeleving laten ervaren via andere klanten …Als eerst wil ik even iets over mijn eigen bedrijf vertellen. Ik ben sinds 2008 ondernemer, dat is al best een tijdje. In deze tijd heb ik een webshop & een een promotie bedrijf...

Lees meer
Moneybird Urenregistratie & Payments

Moneybird Urenregistratie & Payments

MoneybirdUrenregistratie & PaymentsIk gebruik al jaren het factureringssysteem van Moneybird.Dit bevalt erg goed! Ik verzend mijn facturen automatisch, ik plan terugkerende facturen in. Klanten kunnen makkelijk betalen bij iDeal. Moneybird registreert zelf de...

Lees meer
Klantbeleving, klantenreis

Klantbeleving, klantenreis

KlantbelevingKlantbeleving, klantenreis …  Wat bedoel ik daar eigenlijk mee? Heel simpel: Wat beleeft de klant voor ze bij jou terecht komt, bij je is en ook nadat iemand klant is geweest. Hoe gaat het met jouw relatie met jouw klanten? Wie spreek jij aan op...

Lees meer
Een blog naar aanleiding van een blog

Een blog naar aanleiding van een blog

Een blog naar aanleiding van een blogJa dat kan natuurlijk ook! Ik schreef dit blog een tijd geleden omdat ik een blog van Franska had gelezen. Maar het is nog zo actueel dat ik dit toch nog eens met je wil delen. Franska schrijft over allerlei leuke, vrolijke en...

Lees meer
Heb jij jouw kernwaarden & niche helder?

Heb jij jouw kernwaarden & niche helder?

Heb jij jouw kernwaarden & niche helder?Hoe bepaal je jouw ideale klant?Als onderneemster is het belangrijk je niche te kiezen, je ideale klant en je eigen kernwaarden te kennen. Hoe beter jij je ideale klant helder hebt, hoe makkelijker het wordt om teksten te...

Lees meer
Is jouw website up-to-date?

Is jouw website up-to-date?

Is jouw website up-to-date?Vast wel toch?Als iemand aan je vraagt: Is jouw website up-to-date?Dan zeg je waarschijnlijk automatisch, ja hoor! Maar is dat ook echt zo? Voor mijn bedrijf kijk ik veel op websites & social media kanalen van klanten en op de websites...

Lees meer
Past de uitstraling van jouw bedrijf bij jou?

Past de uitstraling van jouw bedrijf bij jou?

Past de uitstraling van jouw bedrijf bij jou?Soms dwaal ik even afAl weer enige tijd geleden zat ik bij de kapper & kreeg ik het mooie AMI Magazine in mijn handen. Ik ben dol op naar de kapper gaan, lekker relaxen, kletsen en met mooi haar weer naar buiten. Maar...

Lees meer
Schrijven voor je bedrijf

Schrijven voor je bedrijf

Schrijven voor je bedrijf"Ik kan niet schrijven" ...Een blog, een social media post, een nieuwsbrief, teksten op je website … schrijven is erg belangrijk als je een eigen bedrijf hebt. Ik hoor veel onderneemsters zeggen: ik kan niet schrijven… Mijn mening? Als je kunt...

Lees meer
Werk jij al met Trello?

Werk jij al met Trello?

Werk jij al met Trello?Check, check, checkIk werk inmiddels al een aantal jaar met Trello.Trello is een online tool om overzicht te creëren in jouw werkzaamheden. Je kunt Trello op je laptop gebruiken, maar er is ook een App. In Trello maak je borden aan en deze...

Lees meer
Stuur een appje
Heb je een vraag? App gerust!
Appen met Suzan
Hoi, Suzan Biemans hier!

Heb je een vraag over mijn aanbod of wil je iets anders vragen? Stuur me gerust een appje.