Ja dat kan natuurlijk ook!
Ik schreef dit blog een tijd geleden omdat ik een blog van Franska had gelezen. Maar het is nog zo actueel dat ik dit toch nog eens met je wil delen. Franska schrijft over allerlei leuke, vrolijke en grappige onderwerpen voor iets minder jongere meisjes 😉 Ik hou van haar manier van schrijven.
Deze keer schreef een Franska een blog over Online Winkel Gedoe, deze vond ik zo herkenbaar dat ik hem even met jullie wil delen, maar ook jullie wil laten zien hoe online shoppen werkt voor onze klanten. Ik zet alle tips even voor jullie op een rijtje:
- Je leest in haar blog heel duidelijk dat klanten echt op afbeeldingen zoeken, geef je afbeeldingen dus ALTIJD een relevante naam! Klanten googlen niet op 24672.png maar wel op “beker met roze bloemen”.
- En die mails met beoordelingen… zakelijk gezien een top idee maar voor klanten niet altijd relevant. Kijk eens of je een filter kunt maken van wanneer te mailen, bijvoorbeeld alleen bij nieuwere producten zodat je zelf ook meer weet over het product. Zet er dan ook bij, je kunt een review mail verwachten omdat wij graag willen weten hoe dit nieuwe product bevalt.
- Accounts aanmaken … ik vind dat ook echt vervelend, maak het je klant zo makkelijk mogelijk, velen haken af bij verplicht een account aanmaken.
- En als laatste … op zondag wordt er dus veel online geshopt! Dat wisten we al, tenminste ik wel, dat kon ik altijd goed merken aan de bestellingen, maar doe daar dus iets mee! Een actie alleen op zondag, bijvoorbeeld een extra cadeautje, zet even een extra social media post in op zondag.
Zo zie je maar hoeveel informatie je als ondernemer uit een blog als deze kunt halen. Ik ben benieuwd wie jullie volgen, zakelijk maar ook prive, want je ziet wel, je kunt overal informatie en inspiratie vandaan halen.
Kan ik je helpen?
Online Ondersteuning
Kom je er zelf niet helemaal uit, heb je gewoon een keertje online ondersteuning nodig voor jouw mooie creatieve bedrijf? Ik help je graag!
Ik kijk met een frisse en vrolijke blik naar de voorkant van jouw bedrijf.
Hier kan ik je mee helpen:
- Ik pas je website aan naar jouw wensen en mijn inzicht.
- Ik help je bij de klantbeleving van jouw klanten, waar loopt jouw klant tegenaan, wat kun jij hieraan doen.
- Kortom, ik denk met je mee, daar waar jij vastloopt binnen jouw bedrijf.